Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hehe

Jag hittade nycklarna, dom låg längst ner i väskan.. jag har för mycket skit i väskan så jag hittar fan inte det jag ska ha.

Jag kom på, jag frågade ju här om dagen vad som var bäst, ketchup eller tomatpuré.. Det nyttigaste av allt är väl att blanda i lite tomater? :P För pasta utan nåt till ( typ ketchup,,) är alldeles för torrt, usch. Och sockerfri ketchup är det väl bara massa sötningsmedel & skit i. Inte för att jag äter pasta jämt :P


Gospojken imorse ♥             Jag,, inte så tillfixad och ont i halsen :/
      


Nej nu ska jag nog se på film. Bye.


Kommentarer
Postat av: iiiidi

Vilken film blev det då ? :)

2008-05-06 @ 15:28:08
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback