Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Helen åkte in på bb igår, 5 VECKOR FÖR TIDIGT. Hon hade typ varit ute å gått, sen när hon hade vilat ett tag så började värkarna. Och dom åkte in på undersökning och blev skickade till Falun.

Jag antar att det är för att dom har bättre barn/bebis läkare där än här, och bebisen är ju kanske liten. Dom sista veckorna i en graviditet är ju typ till för att bebisen ska få lite hull & inte va skinn & ben liksom.

Sist jag skickade sms med henne var igår typ 22 tiden, då hade vattnet gått iaf, och då var allt bra.
Jag hoppas att allt går bra fortfarande och att alla mår bra.
Usch jag blir så nervös när folk ska få bebis, speciellt när det är ens vänner, och speciellt när det är för tidigt. :P

Så det är eller kommer antagligen komma en söt liten bebis natten tills idag eller idag. : )

Jag vet 3 st som fått bebis på 3 veckor nu, babyboom är det ju i år igen. :)



Hugo fick lite bricanyl igår kväll, så han inte skulle hosta så mycket, och det funka, han har inte hostat på hela natten och vaknade bara 1 gång igår kväll och nu i morse när han va hungrig.
Han är fortfarande lite förkyld.
Jag är mer förkyld idag än vad jag var igår, min stackars näsa mår inte bra. :P
Har tagit en alvedon, vägrar få feber!

Är sol ute iaf, så ska nog sätta mig på balkongen lite senare och sola & få frisk luft. Orkar nog inte ut & gå idag, är så drygt när man får lov att snyta sig typ varannan minut.. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

stina har inte kommit på nå namn än vad jag vet:P jag fick sms av helen nyss å då hade det inte kommit nån bäbis än iallafall:P puss puss

2008-05-09 @ 08:17:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback