Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaha?

Igår hade jag ca 48 besökare sist jag kollade, sen när jag kollade igen, innan kl 12, så då stod det att antal unika besökare bara var 7 st. Jag brukar aldrig ha så få besökare, så jag tror knappast det ska va 7.
Jaja.

Marit & syrran var här igår, vi tittade på film ; Den man älskar , den var rätt bra. Den var spännande. :)

Syrran sov här, vi ska åka till Selja vid 12, ska hjälpa mamma & kratta,, är ju rätt stor gård så mamma orkar inte kratta allt med tanke på hennes hjärta & ledsjukdom.
Det skulle regna & kanske snöa idag, men jag tror knappast det kommer göra det, ser inte så ut på himlen iaf. :P

Nu ska jag sminka mig :)



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej jag vill ju inte ens ha barn än..men det är stressande o vara singel o så pass mycket "efter" :P

2008-05-14 @ 11:17:04
URL: http://wysteriia.blogg.se/
Postat av: Anonym

det regnar lite här nu:( puss

2008-05-14 @ 12:28:02
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback