Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jävla fanskap

Jag skrev ett långt inlägg och sen skulle jag publicera det , men det stod "du har inte tillåtelse för den här sidan". Jävla cp.

Ska försöka skriva om allt då..




Imorse vaknade vi vid 7.30, gav Hugo mat, sen fixade jag klart i hallen (tavlor & sånt), sen dammtorkade jag lite överallt,, men sen vart jag trött så jag lade mig. Hugo & Ronny sov båda 2 då så.. Men jag fick sova i typ 1 timme, för sen skulle Ronny upp och han är ju inte speciellt tyst när jag försöker sova. :P
Så jag gick upp,, sen har jag städa lite å så, därför jag inte skrivit nåt idag.

Och idag är det 1 vecka sen tvättmaskinen gick sönder, en hemsk vecka haha.
ONOFF ringde och sa att den nya har kommit, så min gulliga bror Andreas ska hjälpa mig att hämta den när han har slutat jobbet idag. Sen ska jag tvätta tvätta tvätta. :)
Är det bara jag som tycker det är jättekul att tvätta, hänga tvätt osv? :)

Sen idag ska jag till Marit på ljusparty.

Måste städa mer här nu, Carro kommer ju hit imorgon och hälsar på, så när jag får besök får det inte va stökigt. :P
Hon kommer vid 13 tiden, så svärmor får komma hem med Hugo innan det.
Han ska ju va hos henne idag tills imorgon.

Sol ute idag med, man blir så glad :D

Kommentarer
Postat av: Joy

Jahaaa, nu fattar jag! Trodde att du hade fobi bara över att se öron. haha

2008-05-28 @ 15:17:28
URL: http://jooyy.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback