Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Koma

Åå va trött jag är!
Somnade inte förräns 00.30 säkert, sen vaknade min kära son vid 6.30, så då gick jag upp & gav han mat, sen vägrar han somna om. :P Och så spydde han ner sin säng, väldigt passande nu när vi inte har tvättmaskin. Surt.
Så vi lade han i vår säng, men han låg bara och drog mig i håret, så då tröttnade jag & gick upp.. Min hjärna sover än tror jag, är helt koma känns det som. Och att jag är förkyld och har fått lov att snyta mig flera gånger inatt gör inte saken bättre.
Ska jag orka måla idag? tänk om jag blir sämre då? Kanske borde ta det lugnt och vila så jag inte får feber å annat.
Men jag vill ju måla om idag. :) Beslutsångest.. som vanligt..

Måste ut & gå med Svipp också, gud va jobbigt. Men det är klart lilla vovvsingen ska få komma ut & bajsa & kissa lite. Tur att han är så liten så han inte orkar gå så långt hehe.

Nu ska jag ta en alvedon..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback