Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

mmm..

Åkte till mammsen vid 17 tiden, hon fick en stoor blomma, jättefin. :)
Sen fick vi grillat där, var väldigt gott. Är så jobbigt att äta när man inte kan andas genom näsan, usch jag hatar att va förkyld.
Imorgon ska jag köpa blutsaft, och björksaft, björksaften är tydligen bra att rensa ur kroppen med och så kommer ämnesomsättningen igång bättre, mamma drack sånt förut och det gjorde reslutat. :)
Sen ta ut lite klädpaket. :)

Usch va trött jag är, blir nog en tidig kväll idag.

Ronny var hos Henkan idag, Helen & Ida var fortfarande hemma då, och dom åt tårta. Så söta dom var, dom tänkte på mig och skickade med Ronny en tårtbit hem. :) Var en tårta med typ blåbärsgrädde å sånt, den var god. Jag tycker inte om "vanlig" grädde alls, men den här var godare. Så lite sånt har jag unnat mig på mors dag iaf. ;)

Imorgon ska jag även kolla efter en snygg hatthylla, och så ska jag fixa klart i hallen. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback