Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mors dag

Mors dag idag, ska till mamma senare och fika. Men vad ska man ge henne? Nåt förslag nån?

Lyckades somna vid 2 inatt, sen ringde Ronny vid 4 och väckte mig. :P Han var här ute på stormyren, men jag brukar ringa han när jag är ute, så nu skulle han ge igen, hmm. :P Men det gjorde inget.
Sen kom han hem, och jag fick sova några timmar till, tills Hugo vaknade vid 7.30, då fick han mat, men vägra somna om då, han somnade alldeles nyss.. Men nu är jag uppe så..

Ska måla ett till lager i hallen, då blir jag helnöjd. :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ingen aning om vad man ska ge sin mamma...bli rnog inget avancerat för mig. blommor? ;P

2008-05-25 @ 12:37:32
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback