Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Möte

Snart ska vi gå ner på stan på möte.
Idag ska jag lufta mitt ansikte lite, ska inte ha nån foundation,, hmm.. hemsk syn haha.
Har fått 3 finnar! Jag brukar aldrig ha finnar.
Vet inte om det är för att jag nyss har bytt märke på rengöringen & sånt? Då brukar man kunna få fler finnar innan huden blir helt bra.
Eller om det är hormonerna som fortfarande spökar efter graviditeten.
Jaja dom försvinner väl snart hoppas jag. :P

Vi prövade att sätta på Hugo ett par jeans i storlek 74, haha oj va stora dom var. Såg lite kul ut. :P Dom var inte såå mycket för långa på längden, men han har ju inte så stor mage så dom var skitstora där. :P
Han får ha 68 ett tag till. Men på bodysar kan han inte ha 68 längre, han är ju typ 71 cm lång nu så det är ju inte så konstigt. :P

Och idag blir han 7 månader! Hugo, mamma älskar dig mest i heela världen!! :)

Nej nu måste jag göra klart här innan vi ska gå.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback