Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rain

God morgon, idag mår jag bättre, nu känner jag mig klar i huvudet igen, var nog lite bakis igår också, därför jag mådde som jag gjorde,, men nu ska jag tänka positivt och skita i vad endel andra folk säger om valborg..
Jag är stolt över att jag gjorde som jag gjorde, jag älskar Ronny, och gör allt för han liksom, så enkelt är det. :)
Och har folk nåt emot det, då är det deras problem.

Idag iallafall så ser det ut som att molnen är fulla med vatten & att det ska börja störtregna när som helst.
Tråk.

Snart kommer mamma med Svipp, ska va hundvakt idag.
Det är ju folkrace här i Mora, och typ hela min familj åker sånt, inte mamma & syrran, men dom ska dit & titta & så..
Och jag kan inte åka dit, har inga hörselskydd åt Hugo, och det är ju jävligt stimmigt på folkrace, så jag vill inte att my love ska få fel på öronen :P
Så då kan jag ta hand om söta Svippen iställer, så slipper han vara där och tråka.
Nästa gång det är folkrace, det är ju det rätt ofta nu vid sommaren & hösten lite överallt i sverige, så då ska vi också följa med. Nån gång iallafall. Men först måste jag hitta nå hörselskydd. Vet inte ens vad såna kostar :s
Men jag hoppas dom inte är allt för dyra. :P

Lilla Svipp, fyllde 14 i Januari i år, han är gammal vovve nu, men han verkar må som vanligt, förutom att han hör lite sämre, men annars mår han som vanligt, verkar inte ha ont nånstans & springer & busar som förr. :)
Folk fattar inte hur han kan va en Kinesisk nakenhund MED päls,, folk vet tydligen inte att det är typ 1 i varje kull med nakenhundar som föds med hår. :P
Fast han är naken på magen hehe.
Han är iallafall en jättemysig hund, var som en bästa vän när jag bodde hemma. :)

Tänk vad ens djur kan visa kärlek egentligen, dom ställer alltid upp i vått & torrt.
Iaf Svipp & alla katter som vi haft under min uppväxt, och nu mina 3 missar. ♥
Dom har iaf visat kärlek & varit så gosiga när jag har mått dåligt & varit ledsen i mina dagar. :)

Aja, slut på babblet. :P

Ska äta lite frukost..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback