Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Saknar

Helen, jag saknar dig, måste ses snart!
Och snart får ni bebis, så spännande. Jag känner på mig att det blir en flicka, men jag vet inte :s Det märks. :)

Anki, min underbara låtsassyster, som funnits i mitt liv nästan hela mitt liv. Din pappa & min mamma träffades när jag var nåt år gammal.. Snart hoppas jag att jag kan åka ner och hälsa på dig i Askersund!

Emma T, min vän sen vi gick på skogsmulle hehe. Jag kommer fortfarande ihåg hur du såg ut då, skitsöt. :) Fast det är du såklart nu också. :) Vill hälsa på dig i Uppsala, och nu när Ronny har fått jobb så kommer jag ha råd att åka runt lite mer i landet. Wihoo! :)

Sandra, vi vart vänner och "bästisar" när vi började 6an på strandens skola, vi har haft endel tjafs, men vi löser det alltid, det är så vänner ska kunna göra, kan man inte bli sams då är det inte meningen att man ska va vänner.
Du har inte haft det lätt i sin uppväxt, men nu hoppas jag du har det bra. Hoppas du flyttar tillbaka hit till mora. ^^
Och dina söner är såå goa! Lite busiga, men så är barn i 3 års åldern. :P

Marit, hehe vi har också haft en stökig vänskap, det var 4 år sen nu i valborg sen vi träffades, tyvärr så gled vi isär när vi båda vart sambos med Jocke & Ronny, men nu är vi nära vänner igen, du är en av få jag verkligen kan prata med ALLT om. Så skönt att ha en vän som dig, jag tror inte du läser min blogg, men du kanske känner på dig att jag skriver om dig. ^^

Marlene, våra söner som det bara är 2 månader mellan, myspys. Nu var det nån vecka sen vi sågs igen, men det blir väl så, man har ju liksom sina liv och måsten som måste göras. Speciellt när man har barn. men jag hoppas vi kan ses snart! :) Du får hälsa grattis till Stina som fick en son här om dagen. :D Gud va många det är som får pojkar. :P

Jessica, min halvsyster, men mina halvsyskon ( har 5 st halv, & 1 hel) kallar jag för mina helsyskon.
Det är så kul nu när du börjar växa upp, fyller ju fan 18 i Februari på alla hjärtans dag. :D En Lördag,  vi har redan planerat att gå på krogen och parta som fan. :)

Carro, bor i Göteborg nu, så vi har inte setts på nåt år. :( Men jag hoppas vi kan ses nu när du är i Dalarna och hälsar på familj & vänner! Saknar dig, du är en BRA vän, som man alltid känner att man kan lita på. :)
Du & några få små anledningar till var det som höll mig kvar på HR, men mest du såklart, den enda man kunde prata med, fanns fler flickor också, men dom var nästan aldrig där när jag var där. :S

Therese G, vi har nyss börjat träffats, vi har väl varit bekanta länge, flera år, men vi har liksom inte umgåts.
Varför vet jag egentligen inte, vet du? :P Men jag är glad att jag har börjat träffa dig mer! Så kul som jag hade när vi var ut sist har jag inte haft på lääänge! :) Shake a rööv. :)
Ska bli kul när du fyller år, party igen. :)
Och så är det kul att du har börjat sälja ljus för partylite, så är det nån där ute som vill ha ett ljusparty, säg till. :)


Sen finns det såklart många många fler, men dom här är väl dom närmaste vännerna iaf. :D
Och har jag råkat glömt nån, så ber jag om ursäkt! Älskar dig ändå ^^


LOVE YOU ALL!!!!!   ♥


Kommentarer
Postat av: marlene

go du är gumman:) puss

2008-05-08 @ 15:25:02
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Therese

vet inte varför...men de är himmla kul att vi umgås nu..tycker de ska bli oftare :o)

miss you

Jag hade också jätte skoj när vi var ut sist.

vi får synas snart igen..

kram

2008-05-08 @ 22:03:18
Postat av: therese

vet inte varför...men de är himmla kul att vi umgås nu..tycker de ska bli oftare :o)

miss you

Jag hade också jätte skoj när vi var ut sist.

vi får synas snart igen..

kram

2008-05-08 @ 22:04:13
Postat av: addan

oj vad mycket man kunde lösa

2008-05-12 @ 16:58:08
URL: http://addan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback