Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sego

Jag har inte dammsugit än.. Ibland är jag så seg, tar väldigt lång tid innan vissa saker blir gjorda haha.
Men så är det ju så tråkigt också, jag städar jätteofta, och sen kommer Ronny hem och stökar till, :P
Men det är väl så det är att ha sambo :P

Just ja, träffade Marits ex igår, som nu är bög, hahaha va roligt han pratar, så jäkla ljus röst, ba daaahh.. :P
Han hade råkat framkalla en av hennes fotorullar som hon glömde där sen hon bodde tillsammans med han, och på dom korten var hon rätt smal, det är så hemskt när man kollar på gamla kort, hur smal man var då, fast då tyckte man att man var fetast i världen typ. Men det är klart, har man blivit mobbad och alltid fått höra sånt, då tror man ju på det till sist..
Hade jag aldrig blivit gravid så hade jag inte blivit så som jag är nu, men det har jag accepterat och kämpar för att få bort dom.. Och jag ångrar inte en sekund att jag vart gravid, Hugo är ju det bästa som finns!!! :)

Jag blir så störd på folk som håller på och typ säger " gud va stor hon har blivit, bla bla bla.. " , endel tror verkligen att graviditetskilorna försvinner jättefort på alla, men det är olika på alla, och kan man inte amma så tar det ännu längre tid.
Äh dom kan gå å dö eller nåt..

Nu ska jag dammsuga!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback