Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skift

Inte ofta jag är uppe vid den här tiden haha.
Ronny kollar på Myth Busters, tråk.
Och går jag & lägger mig nu så kommer jag vakna när han lägger sig och då kommer jag inte kunna somna om. :/
Men måste väl lära mig det, Ronny ska ju jobba skift. Den här veckan börjar han 13 och slutar 23, nästa vecka ca 04 till 13. Men det är nice, massa OB. Skulle bli typ 3000 i OB sa chefen. Alltså kommer ham få 20 000 / månad, efter skatt ca 14 000, + föräldrapenning + barnbidrag. Så vi kommer ha ca 20 000, minus hyran och bredband, så vi kommer ha ca 15 000 kvar. HAHAHA det känns som en dröm alltså, det är TIO TUSEN mer än vad vi har haft tills nu, kvar efter vi betalat hyran. Ronny ska köpa ny tv, sen ska vi köpa ny soffa, hemmabiosystem, m.m. :D
Fast inte allt samma månad såklart.
Och en sak säger jag bara, här ska det sparas pengar åt Hugo. :)

Jag funderar på att dra ner på mammadagarna också, men det kvittar egentligen eftersom jag inte kan göra nåt i höst ändå, Hugo fyller 1 i oktober, då kan han börja dagis, men då är det ju ingen idé för mig att börja jobba om jag ska börja plugga i Januari. Så isåfall får Ronny försörja mig hehe.

Nu börjar rethostan komma igen, lagomt tills jag ska försöka sova, nice, inte.
Imorgon ska jag småpyssla  här hemma, sen får vi se. marit jobbar iaf, så jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska träffa nån, men vem isåfall? Hör av er people, jag har inga pengar på mobilen. :P
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

skönt att ekonomin blir bra åt er. jag hoppas andreas får jobb snart oxå för det e så trist å leva så här. puss

2008-05-12 @ 08:02:31
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback