Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skönt

Hugo var jättepigg igår kväll, vi lade han vid 20, men han somnade inte förräns 22. :P Jag & Ronny försökte sova vid 21.30, vi båda var jättetrötta. Men det gick inte så bra, för det låg en Hugo i sängen bredvid våran och "pratade". :)
Men sen sov han ända tills 4 när Ronny skulle upp, så Ronny gav han nappen och så somnade han om, så jag fick sova till 7 igen. :) Eftersom jag lade mig så tidigt igår så är jag pigg nu, skönt!
Hugo har fått mat, ska byta blöja nu, sen kommer han somna en stund igen och då ska jag passa på att dammsuga.

Senare ska mamma skjutsa ner mig på mora å kika på tvättmaskiner, vart ett jävla tjat om tvättmaskiner igår haha, men va fan jag är beroende av att tvätta, jag tvättar kläderna efter jag haft dom en dag eller så, och sängkläderna tvättar jag typ 2 ggr / veckan hehe.. är livrädd för kvalster å skit. :P
Och Hugos kläder blir ju skitiga på en gång, nu när han börjar krångla med maten så blir det ju mat överallt, och dreggel, och spyor m.m..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback