Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snart!

Snart kommer älsklingen hem, längtar. ♥

Föresten idag blir Marlene´s Lias 5 månader gammal, jag tycker det känns som att det var nyss jag fick sms att hon skulle till bb. :P Och min Hugo blir 7 månader den 30/5, snart är han 1 år! Oj oj, känns mysko att tiden går så fort. :P



Imorgon ska jag städa, sen till Marit..
På Torsdag ska jag träffa söta Carro som numera bor i Göteborg! Vi har inte setts sen hon tog studenten eller nåt sånt, för typ 2 år sen. Vi gick ju i samma klass ( HR ), men jag hoppa av, hon va duktig och gick kvar. :)
Hon är iaf hemma i Leksand nu, och hon kommer hit på Torsdag. :D

Fan just ja, kom precis på att Hugo ska ju till svärmor imorgon till Torsdag, men då får hon komma hit med han rätt tidigt för Carro vill träffa han. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback