Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Söndag idag, inte lika mycket sol som igår..
Jag & Marit åkte ner och hyrde film, Surf school, den sög rejält. Men vi hade kul ändå, vår sjuka humor haha. :P
Sen åkte vi in på willys och köpte gurka & dip, Marit gjorde sin speciella dip, den smakade sådär tyckte jag. :P
Men den dög, var en speciell smak så man lär sig nog tycka om den om man äter det ofta..

Vi kollade även på körslaget, Cans vann, men Brolle är ju bara bäst, så enkelt är det liksom. ;)

Vi gick ut på balkongen och pratade lite, gud va vi skrattade, hahaha, undrar vad grannarna tänkte :D

Ronny åkte till Henkan & grillade, Helen blir kvar i Falun i högst 5 veckor, det beror ju på hur lilla Ida mår. :)
Men hon ligger inte i kuvös, så hon verkar må bra. Hon vägde ca 2400 när hon föddes & var 48 cm lång, så hon var ju inte såååå liten.

Idag gick jag upp 7, har gjort rent kattlådorna, tvättat, matat Hugo, diskat m.m. Sen vid 9 vart jag så trött, så jag sov 1 timme.. Sen låg jag, Hugo & Ronny i sängen och myste, vilka goa pojkar jag har. :) ♥
Det är så roligt att man har bildat sin egen familj. :)

Fy fan inatt fick jag världens rethosta, och det rinner fortfarande i näsan,, men Hugo är inte förkyld längre. :)

Nu ska jag hänga en till tvätt och ge Hugo lunch.

Ciao


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback