Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Soool!

Det är sol ute :)

Inatt har det varit en sån dryg natt igen, Hugo vaknar flera gånger, jag vet inte om han har typ ont halsen eller nåt, eller om han kanske drömmer mardrömmar? Han somnar om typ på en gång när vi ger han nappen.
Men nu ska jag iaf försöka gå upp 6-7 tiden igen som för några veckor sedan, så jag börjar bli pigg igen.
Är väl säkert så trött på morgnarna för att jag har blivit van att sova lite längre.. Men jag vill inte sova länge, vill va uppe & fixa. :P Fast ioförsig, har jag inget att göra så då känns det ju faktiskt väldigt onödigt att gå upp, men jag ska försöka, får väl roa mig framför datorn eller nåt..

Idag ska jag iaf göra rent i badrummet, dammsuga igen (  blir skitigt på en gång :(  ) , och småfixa lite. Måste gå och handla också..
Kanske hitta på nåt med Marit senare?

Bilder från igår:

Vi var och handlade blommor :)     Det fanns jättemycket söta blommor :)
     

Hugo & Marit´s brorsdotter Enya.     Marit & Enya
             
 Jag köpte ett par helt nya nappar av ett företag från USA på tradera, dom har massa coola grejer. : )  Fick dom på posten igår : ) 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jättesöta barn :)

2008-05-08 @ 08:32:29
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback