Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråk

Just nu har jag så tråkigt, är inget kul på tv, jag är för trött för att typ städa, men det är för tidigt för att gå och lägga sig, haha vilka problem man kan ha va? :P

Imorgon kommer mamma hit en sväng, hon ska åka och lämna Dolly hos veterinären för sterilisering, så åker hon hit under tiden,, stackars Dolly :P

det känns på en gång när man har ätit fel mat, jag blir sugen på allt, Ronny tog hem pan pizza,, wow vilken mat,, nej,, jag är van att äta riktig mat, inge skit liksom. Men det är som sagt tomt i kylen & skafferiet,, får köpa nåt imorgon..

Undrar när jag ska få mina partylite grejer av Richard? Det är fan 3 veckor sen vi betalade nu, och annars får man sakerna inom 2 veckor.
Det var då sista gången jag köper nåt av dom.. Dom kan väl höra av sig iallafall.

Orka bry sig.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback