Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Va fan

Pratade med pappa på msn nyss,, han har fått en räkning i mitt namn från inkasso om att vi inte betalat en sjukhusräkning 1994, hallå helt sjukt, då var jag fan 8 år haha, och all sjukvård är ju gratis tills man fyller 20.
Mitt person nummer stod inte ens med, och varför ska han få en när jag är över 18?
Mamma har inte fått nån, borde allt stämma så skulle hon ju också fått en eftersom båda var vårdnadshavare för mig. Jag ska ringa imorgon, jag tänker då fan inte betala nåt, 529 spänn.

Det sägs ju att det är nå folk som skickar ut falska räkningar till folk för att liksom få pengar, min bror fick en räkning på en gammal bil som knappt funkar, en tullavgift på att den bilen har åkt till Norge nu i februari, men den bilen är det ingen som åker med och den skulle aldrig fungera ända till Norge.
Helmysko haha.

Fick sms av Therese, hon har fått förhinder så jag kan inte ha ljusparty den 21a, så jag får väl ha en i Juni eller nåt.

Om ca 1 timme slutar Ronny :) Saknar han faktiskt, vi har inte setts så mycket dom senaste dagarna.
Min älskling, pappa till min son, världens bästa pappa! Han är såå go med Hugo, ni ska bara se, det är äkta kärlek kan jag säga! ♥

Kommentarer
Postat av: EmmaT

Jävlar! Men jag har också hört att det där har hänt andra. Det kanske bara är några som skickar ut, sånt händer ju också hela tiden...

Det brukar ju också vara så att när man ringer så förstår dem ingenting heller eftersom det antagligen blivit någon miss eller så kanske det inte ens är de som har skickat räkningen som du säger... Jaja..

2008-05-14 @ 22:41:02

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback