Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeah

Ronny är inte hemma, så jag får se på vilket program jag vill. Annars ska ju han se massa program. :P
Så nu tittar jag på Du är vad du äter, och sen blir det Lyxfällan.

Jäklar vilken sol det har varit idag, jag & Hugo var på balkongen lite, jag var ute kanske 30 min och på den tiden så hann jag bli röd i ansiktet. :P Stark sol. men sen ringde Adde, han & kerstin kom hit och hälsade på så jag & Hugo gick in. Han satt i gåstolen ute, med sin solhatt på sig, hatten är lite för stor, han va så söt, den halkade ner så han såg inget ibland. :P

Tog en bild, men lägger in den sen, måste koppla in mobilen till datorn så jag gör det senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt. Min dotter är 4 månader. Fin blogg du med ;)

2008-05-08 @ 22:28:28
URL: http://heleneantonsson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback