Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen idag

Har fått en hel del gjort idag,,
sen var jag ut till mamma ett tag,,
har inte varit där sen Svipp dog,, idag var det en vecka sen. usch va hemsk dag det var.
Och jag ska till henne på ljusparty på söndag så jag ville liksom ha varit där en gång före så jag inte typ skulle börja gråta eller nåt bland folk,, jag gråter inte bland folk. :P
Fick se hans gravplats, mamma har gjort så fint med en lykta & så.
Jag klarade av det utan att gråta, skönt faktiskt.

Men jag tror inte jag har fattat det än, att jag aldrig mer kommer få se Svipp, klappa på hans mjuka päls,
borsta hans långa hår, ut & gå, leka i snön, kasta kottar som han älskade att jaga m.m.
Svipp var min bästa vän i många år innan jag flyttade hemifrån.

Sen var vi på maxi och handlade lite.

Hugo ville inte sova nåt alls idag på dagen så han somnade som en stock när han lade sig runt 19.30.
Mitt hjärta, den finaste som finns, mammas älskling <3

Nu ska jag se på tv, sen sova, är såå trött.

Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Sv: Mmm. Önskar man hade kunnat vinna drömvinsten,men vi får fortsätta drömma Nina!! Vi får ha våra skabbiga möbler ett tag till ska du se=) hehe..Puss

2008-11-14 @ 22:16:36
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback