Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En gående Hugo

Åh det är så roligt att se när Hugo går, han är så duktig!
Han går från rum till rum och nu är han inte feg längre så det går jättebra :)

Ska faktiskt bli lite skönt att han ska till sin farmor idag till imorgon,
jag är nästan aldrig utan Hugo, han följer mig överallt,
och vi har nästan aldrig barnvakt,
men nu måste han va lite mer med andra så han inte får såna jäkla separations svårigheter när han börjar på dagis,
inte för att han är blyg eller så, han är inte nå blyg alls, men han är väldigt mammig, och pappig ibland..
Så han får va hos sin farmor och sen nån gång får han va hos min mamma lite, några timmar eller så, så att han
vänjer sig lite mer att va utan mamma (mig).

Han sover just nu, jag håller på å fixar lite bra musik tills ikväll.
Sen ska jag dammsuga och greja.

Ingen snö har vi längre heller, idag regnar det.
Tråk, men jag ska inte va utomhus så mycket ändå så jag bryr mig inte. :P

Jag skulle vilja baka pepparkakor nån dag, men ingen av oss här äter ju pepparkakor, så det känns ju lite onödigt..
Men det har jag gjort varje år förut, så det är ju lite tradition..
Äh jag får ge dom till mamma. :)

Aja, skriver kanske mer sen, annars så kanske vi syns ikväll?!?! :)

Ha en bra dag allihopa. Puss


Kommentarer
Postat av: frida

Hur vart färgen i håret??nyfiken

gud vad kul att han gåååår. måste ju se hur kul ut som helst när dem vinglar runt

2008-11-29 @ 14:07:06
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback