Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fars Dag tjafs

Ja på Söndag är det fars dag, det har väl ingen missat, det tjatas ju fan överallt om det.

Jag har aldrig haft en fadersfigur så jag har aldrig tagit fars dag på allvar.
Min pappa har inte varit som en pappa till mig alls.
Och min "låtsaspappa" har varit ett monster under min uppväxt när vi bodde hos honom.

Förra året var vi nyblivna föräldrar och då gjorde vi inget speciellt på fars dag för Ronny..
Men i år ska han väl få en liten present iaf,
han är ju ändå världens bästa pappa åt Hugo. ♥

Mors dag däremot är viktig, för min mamma är bäst, hon har varit mamma och pappa åt mig i nästan hela mitt liv.
Min allra bästa vän.
Utan henne skulle jag va ensammast i världen.
Usch va jag tycker synd om henne idag när hon ska till veterinären med Svipp.

Jag läste en grej på syrrans bilddagbok,,
det hon skriver är så sant.
Och det finns fan ingen man kan lita på,
man blir alltid besviken, och sviken,
av vänner, familjemedlemmar, sambo, av samhället,, ja av allt & alla.

Inte undra på om man är en ensamvarg ibland,
jag har alltid blivit sviken av alla,
och det är väl bara att acceptera att det är så, det finns inte någon för alla..

Nej orka, bye bye

Kommentarer
Postat av: Helen

ja åkte dit för att du inte hörde av dej nånting. å eftersom du har haft annat för dej har de juh inte vart någon ide att komma t dej heller.ällä hur????

2008-11-07 @ 12:31:40
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Ida

Känner så för min mamma också :) Och likadant för min pappa, nästan...

2008-11-07 @ 16:19:43
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag vet inte vem du skriver om, men det är det att man tar åt sig fast än man inte har gjort nå.. :/ Skit samma... du skriver att det inte finns någon att lita på, då är jag alltså en av dom? Jag har inte hört nå av dig på skit länge, jag vet inte om du är sur för att vi inte kunde komma på kalaset, men vi hade andra planer och när vi väl skulle åka så kunde vi inte, för att vi var skit sjuka, jag kan inte göra nåt åt det.. men tycker du att alla är falska och inte går att lita på så då får du tycka det, jag vet att jag har inte gjort dig nåt, men när du skriver Alla, inte någon så då är det väl ALLA:.....

2008-11-08 @ 07:38:04
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback