Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha

Föresten, jag skrev ju i lördags att jag skulle tvätta massor, för det tydligen var billigare el på helgerna,..

Mm det gick ju bra.
1 maskin var nästan klar, då sluta fanskapet att fungera.
Bara helt plötsligt.
Så tvätten i var dyngsur & inte helt ren,
jag tänkte att det var filtret som behövdes göras rent, men det va inge smuts där.
Så jag fatta noll, arg vart jag då iaf. :P
Jävla otur jag alltid ska ha med tvättmaskiner!

Adde va bakis, så han kunde inte komma och kolla..
(är ju deras maskin, så det är säkrast att han får fixa den..)

Ingen tvättid hade jag heller.

Sen igår så skulle min kära bror Andreas titta på den,
då var det bara en liten skruv som satt löst vid själva eluttagsgrejset.
En så enkel sak.
Att jag inte visste det, då hade jag fixat det själv.

Men nu funkar den, och idag tvättar jag massor.
Ingen billigare el, men det får vi väl stå ut med. :P

Nu hoppas jag att allt funkar som det ska i en rätt så lång tid framöver. :P


Titta va söt! :)
Jag skulle vilja ha en rosa tvättmaskin *ler*

Kommentarer
Postat av: Helen

Sv: haha ja :) sshon kryper nog t Jul kanske. men som VI sa innan de behöve rinte va så bråttom:)p

2008-11-17 @ 19:32:14
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback