Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hårfärg

Sitter här med hårfärg i håret, jag kände att jag fick lov att få bort min fula utväxt, jag ser liksom flintis ut där utväxten är eftersom det är så ljust hår där. Inte snyggt :P

Fy va trött jag var igår, städade & grejade till 20.30 igår, sen tittade vi på Pirates Of the Carribian (vet inte hur det stavas, är inte så insatt i dom filmerna :P )
Har fått upp stjärnor, ljusstakar & julgardiner nu iaf. :)
Sen lite närmare julen ska jag ta fram alla tomtar, glitter & annat pynt och göra såå mysigt :)
Ska de va jul så ska de va jul :D Massa julgrejer överallt är så mysigt tycker jag :)

Och så slog vi in lite julklappar, så inte fel personer råkar se dom innan hehe..

Nu snart ska jag duscha, sen äta frukost, sen fixa lite tvätt.
Sen kommer svärmor & hämtar Hugo, sen ska jag ta en ööööl! :)

Det var nåt mer jag skulle skriva men det försvann, har ju världens sämsta minne. :S
Är lik min pappa, jag börjar bli senil redan nu..

Puss så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback