Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmmm..

Har ringt och tackat ja till dagisplatsen nu,
och sen har jag pratat med avdelningen (blåbär) som Hugo ska va på.
Alltså fan va krångligt det här är.

Inskolningen är 12 januari, vi skrev 1 dec på ansökan så inskolningen hinner bli klar innan jag ska börja plugga så vi slipper det då liksom, ifall det blir nåt problem eller så.
men eftersom det är jul & allt så fick han inte börja nu.

Och den 12e kanske jag börjar skolan. Men det förstod dom inte.
Skolan ringde idag och frågade om jag fortfarande ville gå där, eftersom jag skickade in ansökan redan i april hehe,
och så sa hon att dom skulle gå igenom alla ansökningar & hör sen av sig om man får börja eller inte.
Skulle inte förvåna mig om det skiter sig så jag inte får börja. SUCK.

Men dagiset iaf..
OM nån av jag eller Ronny skulle bli arbetslösa, då får han inte gå på dagis.
Då ska han va hemma enligt dom.
Men om han har börjat där och allt går bra, och sen blir nån arbetslös ( man vet ju aldrig..) ,
ska han sluta där och va hemma då, och sen får vi jobb igen och då ska man söka om allt på nytt?..
Stört.
Då är det väl bättre om han får va där och leka lite varje dag, dom får ju fortfarande in pengar från oss.


Äh vi får se hur allt går, just nu känns det som att allt kommer krångla som fan.
Som vanligt, min otur.




Kommentarer
Postat av: marlene

dom har ringt mig med:D

2008-11-21 @ 21:07:10
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Liza

Men man har väl rätt till 15 timmar i veckan om man är arbetslös. Jag hade ju Alvin på dagis fast jag var arbetslös!

2008-11-25 @ 07:50:09
URL: http://shawti.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback