Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jäkla pengar

Varför ska allt komma samma månad?
Det är fan typiskt, så är det ju jämt. :P

Nu ska vi betala massor.

Glasögonen 900 kr
Flytt av bredband + vanliga bredbandsräkningen ca 1000kr.
Jultidningar 800 kr.
Försäkring på katterna 1200 kr.
CSN 1100 kr.

& massa små räkningar.
& julklappar
& hyran
& annat.

Nästa månad har vi ingenting nästan som ska betalas, inga såna här stora summor iallafall.

Men det är okej,, vi klarar oss ändå.

Ska nog till Borlänge den 25e och handla lite fler julklappar,
är lite roligare saker där än i lilla moras butiker :P

Sen nästa månad får jag min sista föräldrapenning,
i januari hoppas jag att det har fixat sig med skolan så jag får studiebidrag & sånt.

Som tur är så har Ronny iaf sitt jobb, så vi blir ju inte hemlösa om det kommer krångla med min inkomst.



Blä för pengar, man får bara ångest.



Kommentarer
Postat av: angelica

Japp, 2 dygn också, Kan supa åt dig också ^^

2008-11-17 @ 14:03:37
URL: http://angeliicajonsson.blogg.se/
Postat av: Frida

får se hur många dumma kommentarer du får nu :P . ja det är lite tufft när man får månader nä det är extremt mkt räkningar. tänk dem som har vart med på lyxfällan och dem som lever så??skiter i att betala räkningar och bara shoppar. hua

2008-11-17 @ 14:47:46
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: Therese

hej gumman hur är det med dig??vi måste ses snart.

under hur lång tid är försäkringen på katterna??ät det ett år eller??tyckte det lät så mycket.

massor av kramar

2008-11-18 @ 11:09:15
Postat av: Rosie

Jag håller verkligem med!

Pengar är inte populärt i min värld! >.<

2008-11-18 @ 14:27:57
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback