Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mobbing mot mammor & deras barn

Jag läste en grej på familjeliv.se,,

Fan va irriterad man blir på vissa människor!

Det  var en som typ mobbade en annan mamma för att hennes barn inte kunde gå än och barnet var snart 1 år gammalt.
Helt sjukt, varför gör man så?

Alla barn utvecklas olika, om barn går tidigt så är det dom som är speciella, inte dom som inte går förrän dom är 1 år.
Och om barn går för tidigt så är det inte bra iaf, skelettet är inte redo för att belastas som det gör när man går, och då kan barnet bli hjulbent.

Men om barnet börjar gå tidigt så kan man väl inte förhindra det liksom, men man ska absolut inte hålla på å tjata på andra som inte är likadana.

Hugo kan inte gå riktigt än, han har fyllt 1 år.
Men han är det inget fel på för det.
Det kommer när dom är mogna för det,
Hugo kan gå, han har gått massa steg,
men han är fortfarande lite rädd, så därför föredrar han att krypa, åla eller gå mot möbler/väggar..


Jag vet att jag har skrivit om det förut,
men man ska aldrig jämföra barn på det sättet!

Jag blir så irriterad på såna som gör det.






Kommentarer
Postat av: Helen

Men för helvete va e de för sjuka människor!!! Dom går väl när dom känner för de å kan..

2008-11-15 @ 17:11:18
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback