Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så kan de va..

Har haft en bra dag, besök & massa skoj.
Kommer bilder sen.

Vi har då barnvakt på Lördag & Söndag,
så vi ska nog dricka iaf.
Får se om vi sitter här och tar hit folk,
eller om vi åker nånstans.

Rosie vad tycker du?

Jag måste skaffa mig lite fler vänner, varje gång jag ska göra nåt, typ festa, så är det nästan ingen som vill ställa upp & va med,, jag ska jämt få lov att fråga eller tjata på folk för att jag ska få va med.
Jag dricker nästan aldrig, så när jag väl ska det, kan inte folk då ställa upp lite?..
Trodde att vänskap var så, att man ställer upp för varandra, och att man kan göra nåt kul tillsammans.
Men nu har jag haft fel igen, jag tror alltid att folk är bättre än vad dom är, att vår vänskap är tätare än vad den är.
Jag måste sluta vara så.

Jag syftar inte på nån av er som läser här, utan en annan människa som inte läser min blogg..
Så ta inte åt er i onödan..

Nu ska jag äta mat, hej då.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Det låter klockrent. :D

Blir det fest hemma hos er då kanske? ;)

Kan Erika och Markus hänga på?

I'm in iallafall. :D



Puss

2008-11-27 @ 18:04:30
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Ida

Fast känner man inte för att dricka alkohol så gör man ju inte ;)

2008-11-27 @ 21:17:56
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback