Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Igår hade jag lite fullt upp, så kunde inte skriva nåt då..

Var till Orsa till min faster , hennes man & 2 av deras barn, mina kusiner alltså, Linda & David.
Hugo lekte massor med David, det tyckte Hugo var så roligt :)
Och vi fick se Lindas ultraljudsbilder, hon fick 3 bilder att ta med hem, jag fick bara 1 när Hugo var i min mage, fuskigt :P
Hon kommer bli en jättebra mamma tror jag, hon hinner fylla 17 innan bebisen föds,
men trots hennes ålder så verkar hon så förståndig och mogen så jag tror det kommer gå galant :)

Sen när jag kom hem höll Ronny på med maten.
Ronny har blivit jätteduktig på att laga mat, han tittar igenom massa kokböcker & recept och gör nya grejer, är jätteskoj tycker jag :) Så inte det bara är upp till mig att komma på maten varje dag. :P

Efter det så flyttade jag över Hugos bebiskläder från banankartonger till större kartong,
banankartonger är det ju massa hål i, och nu när vi har förråden utomhus så vill jag att dom ska ligga i en tät kartong, så dom inte möglar eller nåt,
Det kanske inte är så stor chans, men man vet aldrig, och hans bebiskläder är viktiga, jag vill att dom är fina om massa år. :)

Medans jag höll på med det så kom jag på att jag kan ju ge bort lite till Linda :)

Hugo har ju massor av kläder, och endel som inte betyder så mycket för oss, sånt jag köpt på tradera å sånt,,

Så Linda ska få lite till sin bebis :)
Dom vet inte kön, men dom får rätt så neutrala kläder.

Idag ska vi försöka få ordning i sovrummet, ligger tvätt & kläder överallt.
Sen ska vi gå Tomtesöndag grejset här i noret, tipspromenad å så.
Mys :)

Föresten så är det - 13 ute nu, fy fan :P
Kallast hittils vad jag har sett.
Jag har inte så stor koll heller, men :P

Jaja, Hej så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback