Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stuck in my head :S

De där me björnar har fastnat i mitt huvud..
Vi bor ju på gården längst upp, mot skogen,,
jag vet att det brukar va björnar där uppe mot Hindriksheden,,
därför går jag nästan aldrig där. :P
Tänk en morgon när jag drar upp persiennen, å så står det en björn utanför och käkar på päronträdet, haha fan jag skulle bli såå rädd.
Eller på kvällen när jag är hemma själv, tänk om jag skulle titta ut & se en,, jag skulle få panik, även om den kanske inte tar sig in hehe..
Tänk om Ronny skulle möta en när han åker till jobbet 4 på morgonen, eller när han kommer hem 23.30 den här veckan..

Många "tänk om" snurrar i mitt huvud just nu.
Men egentligen har risken alltid funnits, är bara nu man tänker lite mer på det.
I Fredags hade nån mött en björn här på rödmyren också.

Min bror berättade om en som hade varit ute & gått, så hade han hört nån som vissla.. då hade det varit en björn.
Björnar visslar.

Om jag hör nåt sånt så kissar jag på mig av skräck haha. :P
Vissel accosierar (stavning?) jag med skräckfilmer,, kommer inte ihåg vilken, men det är en hemsk där dom visslar i.. och skräckfilmer är läskiga, björnar är läskiga.. :S

Ne fyy.

Tur att vi inte har utekatter, då skulle jag va nervös hela tiden.

Jag borde åka till Grönklitt / björnparken nån gång, var massa år sen jag var dit sist,,
så jag blir lite mer van att se monstren :P


Dom är så söta, men jag hyser sån respekt för dom.



Kommentarer
Postat av: Rosie

Men gumman då. :p

Björnarna skulle inte göra någonting.

Jaa, björnparken låter bra. Då kommer du inte vara lika rädd längre. ^^



2008-11-19 @ 13:23:26
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback