Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

*suck*

Jag blir så irriterad.
Folk håller på och klagar på Mora och alla folk som bor i Mora.
Tydligen så är alla idioter och ingen är normal.
Man kan inte ha ett liv här, Mora är värdelöst helt enkelt.
Man hör nån som säger det, eller skriver det, varje dag.


MEN man väljer ju själv vilka man umgås med eller hur?
Och jag tror knappast dom som klagar känner varenda kotte här i Mora, så dom kan ju fan inte döma nån som dom inte känner.
Der bor ett x antal tusen människor i Mora,
nog fan finns det normala folk.
Man får ju behandla folk som man själv vill bli behandlad.

Och nog fan kan man ha ett liv här, man lever bara sitt eget liv, och man får väl göra det bästa av allt.
Man väljer sitt eget liv.

Jag har tyckt precis likadant, när jag var fjortis och inte hade nåt liv.

Nu när jag har blivit vuxen och lever ett liv som en vuxen så duger Mora jättebra,
visst finns väl inte drömjobben här, som att va värsta journalisten och sånt,
men jag trivs jättebra med mina vänner, och mitt liv som det är just nu.

Det finns en jävla massa idioter, fjortisar, och allt här,
men det finns en jävla massa av den sorten i alla andra städer också,
det verkar som om endel tror att ALLA är idioter i Mora och att ALLA är normala & bra i alla andra städer förutom Mora.


Det enda man kan göra är att sucka.
*stor suck*


Kommentarer
Postat av: Erika

De e klart att du duger..!! Sen så e de så att ja dricker inte lika mycke längre om du vill veta de. Ja e bara så J***A trött på alla myndigheter här. E lite svårt å förklara. Hoppas att du förstår..

2008-11-18 @ 14:02:08
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Postat av: Rosie

Mora är inte så illa. Har faktiskt funderat på att flytta tillbaka ett par ggr. Men det är lättare sagt än gjort att få en lägenhet. :(



Vet du någon privat hyresvärd förutom mossbäck? ^^

2008-11-18 @ 14:42:51
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: AnnMarie Larsson

förlåt mig!!!!!!!!!

2008-11-18 @ 14:49:18
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Postat av: Erika

Så ska du inte se..!! Blev en idiot under tiden ja va ihop me Marcus.. Ångrar idag att ja valde bort mina närmaste vänner bara för hans skull..!! Men de e la nått som ja får äta upp idag för..

2008-11-18 @ 15:42:46
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja de e ju klart de.. Kan ju ses i veckan.. ska flytta lite saker imorrn.. men kanske på torsdagen om du har tid då??

2008-11-18 @ 20:12:05
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback