Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Things to do

Har haft fullt upp,,

det var storkalas i Lördags, var fan fullt här i lägenheten hehe,
men kul :)
Hugo har fått så mycket fint,
stjärntecken halsband (skorpion) ,
en jättestor apa (gosedjur) ,
får ulls pläd,
en dator, han vill jämt leka med våran bärbara så han fick en egen leksaksdator, den är för barn 3+ men skitsamma :) Han tycker den är jätterolig :)
Massa olika bilar
Badleksaker
Folkracebilar
Massa kläder
& massa mer.

TACK ALLIHOPA FÖR ALLT! :)

Vi har tagit hur mycket bilder som helst, men jag lägger bara in nån här, orkar inte lägga in så många. :P

 Sandra & Hugo
  Dom första presenterna :)
 Datorn :)
 Första tårtan, det gick åt 7 tårtor på alla dagar med kalas :P
Jag kan lova att jag var trött på att göra dom sista :S
Och jag har bara ätit 2 bitar sammanlagt på alla dagar *stolt* hihi

 Syster & Anki ♥
 Han fick MASSOR av presenter av Gunnel, Eva & Mia, dvs min låtsaspappas mamma + systrar, dom tycker om Hugo så mycket :)
 Han fick ett stort paket av farmor m.m., , ( en bob var det)
 Hugos kusin Liam & Hugo, dom var så söta, lekte och bråkade om vissa leksaker :P
 Ronnys familj, fv bror Richard, Mamma Carola, Pappa Stefan, svägerska Ros-Marie, brorson Liam, bror Robin & Hugo :)


Som sagt, vi har jättemycket bilder, får se om jag lägger in lite då och då eller om jag helt enkelt låter bli ;P

Puss så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback