Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Utgång,,

Ja föresten, i Lördags så sov Hugo hos min mamma,
jag & Ronny skulle festa lite. Tillsammans.

Allt börja väl bra, sen gick vi till Marlene, hon bor granne med Anna-Lena som vi skulle på fest hos,
vi var hos Marlene en stund, sen gick vi dit,, inge skoj alls kan jag säga :P
Jag & Marlene satt för oss själva och pratade, sen bara drog Ronny,
han skulle åka lite bil med Håkan & co och sen komma tillbaka.
Men jag & Marlene ville inte va där med 30 + folket som beter sig som 18 åringar så vi gick hem till henne.
Inte fan kom Ronny tillbaka heller,
dom åkte på fest i Bergkarlås och sen var han borta hela natten,,

jävla svikare,  vi skulle för en gång skull göra nåt tillsammans utan Hugo,,
Men han är sån, när han får alkohol i sig så är han världens egoist.

Jag var hos Marlene till ca 01.30 sen gick jag hem,, jag lade mig vid 2 och försökte sova,,
Ronny kom hem strax innan 06.00,.,
Då var jag arg. Sur, Besviken.

Jävla karlar.

Igår bestod dagen mest av diskande & städande efter kalaset i lördags,
Anki var här en stund, det var kul :)
Men fan va allt tog slut på kalaset, det kom mer folk än vad jag trodde skulle komma,
och kopparna räckte inte, inte achetterna(stavning?) heller..
Men det gick bra ändå.

Sen gick vi till Marlene m. fam och åt tacos & tittade på Mirrors.
Det var mysigt :)
Inte ofta man är hos folk på kvällen, och jag kan inte ens minnas när jag tittade på film med vänner sist.
Så det var skoj!

Mirrors var väl bra, men inte så läskig som jag trodde den skulle va.
Tacosen var väldigt god iaf ;)

Nej nu ska jag väcka Hugo, sen ska vi följa min mor på maxi,,
måste lämna in kameran också, det har jag sagt hela tiden, man ska fan inte köpa billiga kameror!
Vi köpte en där för ca 800 spänn, den har redan gått sönder, efter nästan 2 veckor.Jävla skit grejer.

Hej hej så länge

PS. Ronny jobbar kväll, så jag kommer nog sitta framför datorn ikväll. :P DS.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sicken taskmört!!!

Ahaaaa, då fattar jag det där med trevlig helg...!!!! Men kan det inte vara så att de skriver så för att de vill säga att de kikat in då?

2008-11-03 @ 16:15:19
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Em.

Jag har kikat på den där kameran på Maxi, men då ska jag alltså inte köpa den.. :) Skulle vilja ha en lite mindre än den jag har nu!

Ja, karlar är ju inte direkt dom bästa personerna när det gäller alkohol =/

2008-11-03 @ 18:16:55
URL: http://powershot.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback