Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

åh..

Vaknade med huvudvärk idag igen! :(
Nej idag måste jag ringa till en optiker, synd bara att det kostar nästan 300 kr att kolla synen och dom pengarna har jag inte nu.
Och ska jag köpa glasögon har jag inte råd med det förräns i november.
OM det nu är så att det är det som behövs, det kan ju va nåt annat som är anledningen till huvudvärken också,,
stress, nåt skit som är i kroppen, eller nåt..


Hugo var så duktigt imorse när jag klippte hans naglar, annars brukar man få lov att va 2 och den ena distraherar han,, annars ska han bara leka med nagelsaxen & vägrar va still med fingrarna :P Men imorse gick det bra när jag gjorde det ensam :)

Imorgon får vi nycklarna till lägenheten :D Wihoo!

Jag såg på SOS familj igår, fy fan vilken fjortis hon den där blonda var, usch.
Och i desperate housewives, fan va den där flickan är störd, blir så arg när jag ser såna där ungar haha.

Nu ska jag sätta igång bra musik och fortsätta här :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

jobbigt med huvudvärk! USCH..

Shit va kul att få nycklarna hihi, hur känns det då?

SV: ja skittråkigt alla läser men ingen kommenterar, men du gör ju det, och det är faktiskt jättekul! :) Hihi.. Ja vi har sålt bilen nu, för dyr, för stor..

Kolla min test blogg, finns bland länkarna, satt och klippte och klistra igår, vet inte om jag tycker om den, kul om någon ser den med andra ögon (headern) <3<3

2008-10-15 @ 10:09:13
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback