Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aj aj

Har putsat fönster, packat massa i köket & grejat.
Nu har jag ont i ryggen :(
Jävla rygg, att den aldrig kan bli bra!
Det vart värre när jag vart gravid, jag borde gå till en ryggdoktor. :P
Ibland behövs ju kotorna fixas till efter en graviditet,,

Det är mycket jag borde göra, men det är såna saker som man alltid skjuter upp.
Måste till tandläkaren och kolla läget, kolla synen, behöver nog glasögon igen,, hade det när jag var yngre men sen vart det bra, det var bara läsglasögon.. men nu har jag ont i huvudet varje dag och ser knappt på långt håll..
m.m.

Mamma & syrran var nyss hit, syrran håller på å fixar pass, dom åker ju till tyskland i början på dec..
och förutom mamma & Hans underskrift (syrran är inte 18 än), så behöve hon 2 helt utomståendes underskrifter också, är fan löjligt, det borde räcka om mamma & Hans skriver på och legitimerar sig.
Så en av Jessica´s kompisar & Ronny fick skriva på.

Nej jag lär väl fortsätta här,, ikväll SKA jag se på tv, är massa skoj.


Kommentarer
Postat av: frida

oj vad du fixar och donar. jobba inte ihjäl dig bara. njuta av dhw ikväll kl 21 :D? det ska iaf jag göra med lite popcorn

2008-10-14 @ 18:49:00
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Helen

sv; ja när ja e irriterad då blire såna ord lilla nina=)hihi.Puss

2008-10-14 @ 22:25:26
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback