Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busunge nr.1

Har lagt på en duk på v-rums bordet, ska försöka ha den där och lära Hugo att den är ajabaja,
men han är en envis liten buse så det är lite svårt. :P
Men till slut så borde han lära sig.

Gav han fisk till lunch, först gick det jättebra och han åt det, sen helt plötsligt så började han vägra äta, han verkligen sorterade ut fisk & potatisbitarna med tungan och spottade ut dom, haha det såg så roligt ut, jag satt och garva för mig själv. :P
Sen skulle han försöka äta själv, men då vart han arg istället när jag inte gav han maten. :P
Han är lite bekväm av sig tror jag :P
Dom lär sig snabbt, när dom är några månader bara så lär dom ju sig saker, alltså om man skämmer bort dom och sånt.

Snart kommer mammsen hit och hämtar Svipp,

nu ska jag söka efter lite scrapbooking grejer på tradera, där finns ju allt och är många gånger billigare än i affärerna :)
Jag ska scrappa en bok sen om Hugo´s 1 års dag :D
En rolig minnesgrej att ha :)


Kommentarer
Postat av: jess

SV: ja den ska gå på bio den 10/10 :P

Ska lätt se den, en svensk film med eva röse, claes malmerg (tror han heter så) och annat folk :) Puss

2008-10-02 @ 13:56:41
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback