Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Detta..

.. blir nog sista inlägget nu.
Hinner inte gå in mer på internet idag och bredbandet stängs av inatt/imorgon.

Jag, Ronny & Hugo har iaf tagit en promenad till nya lägenheten med gamla barnvagnen och en säck idag,
och sen var vi in på willys.
Har ju haft en hemsk huvudvärk idag igen, jag köpte en powerking på willys och tamefan så gick huvudvärken över. :)  Kan bero på koffeinet,, är ju inte beroende av sånt, har inte druckit kaffe eller nåt på snart 1 vecka.
Men koffein brukar ju vidga blodkärlen eller nåt sånt,
så om jag har huvudvärk imorgon ska jag gå till willys direkt efter frukosten. :P

Just nu håller Ronny på att ta isär hyllan,,
åå va jag vill köpa nya möbler!
Ny soffa, nytt köksbord, nya sängbord, & annat.
Men det kommer ta ett tag,, kan ju bara köpa en grej/månad,, och nu i oktober har vi inte råd med nå såna grejer ändå.
För min älskade son fyller 1 år om precis 2 veckor och han ska få allt han önskar sig :D
Hihi :)
En ny kamera vill jag köpa iaf, så ska jag ta massa fina bilder på Hugo´s 1 års dag och
sen ska jag scrappa ihop ett jättefint album om hans första födelsedag. :)
Ska bli jätteroligt!

Ja men blir det inget mer inlägg nu så får ni alla ha det så jättebra och så hörs vi när jag har tillgång till internet igen!
Kommer sakna att blogga. *snyft*
:P

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Rosie

sv: jag vet inte hur stor chans jag har.. Det är 5 till som har fått erbjudandet. Men jag ska iallafall ringa om en visning. ^^

Det kommer bli tomt. :( Men du är snart tillbaka iallafall. :D



Puss å Kram

2008-10-16 @ 19:41:47
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas att ni kommer att trivas i den nya lägenheten !

Kram madde

2008-10-16 @ 20:07:05
Postat av: Helen

SV: Oki japp hörs på mobben,antagligen hinner du inte se detta men ja smsar=)=)Puss

2008-10-16 @ 20:18:02
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: frida

kul att ni är påväg in i den nya lyan. hoppas ni trivs där. jag vill oxå köpa massa nytt.haha. ska till ikea om någon vecka..får se vad som shoppas då. skoj att han snart fyller 1 år. det måste kännas väldigt spec. blir det tårtkalas då?

2008-10-16 @ 21:20:50
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det är en drake med lotus blommor som jag har på armen =)

2008-10-16 @ 21:41:01
URL: http://angelliicca.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback