Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Besiktningen gick sådär,,
dom är rätt petiga dom där,,
det var lite damm på en dörrkarm som inte Ronny hade gjort som han sa att han hade.
Så det var på gränsen att inte bli godkänt..
men han var snäll iaf.
Så det gick bra.


Var ju och kollade synen också, jag ska ha glasögon :P
Fast det var inte såå dåligt, jag behöver inte ha dom hela tiden liksom.
Så jag har provat ut några,, blev billiga brillor,, 1159 kr vart det, men jag betalar det nästa månad.
om jag inte behöver ha dom ute bland folk hela tiden så spelar det ingen roll om dom inte är "toppmoderna" ,,

Sen har vi köpt pizza idag, äter inte pizza ofta alls,, det var inte så gott som jag ville att de skulle va. Jag köper alltid mora special när jag köper pizza,, finns inga många goda sorter heller..
Jag åt ¼ sen orka jag inge mer..

Och Ronny bakar bullar :) När jag kom hem så höll han på för fullt, och nu är dom nygräddade eller va det heter :)
Luktar så gott :)
Vi ska baka massa gott tills i helgen :D
Min son ska ha en helt underbar första födelsedag! :D


Kommentarer
Postat av: frida

gud så skönt att ni är helt klara med lägenheten. vart bullarna goda?inte ofta man hör/läser att killar bakar :)

2008-10-27 @ 19:46:12
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: frida

godmorgon. du har en utmaning att hämta på min blogg

2008-10-28 @ 08:11:41
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback