Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix

Var på kappahl idag, köpte en t-shirt till Hugo, den kostade endast 19 kr så det var inget snack om saken :P
Sen handlade vi lite mat och sånt.

Har diskat, och nu kom Svipp hit. Jag ska va hundvakt tills imorgon för mamma & Hans ska bort ikväll.
Så lilla svippen ska mysa med mig. :)
Måste ju passa på medans han finns här, han är så gammal så man vet aldrig när han får för sig att somna in. . : /

Nej nu ska jag in och fixa adressändring och fixa flytt av bredband.
Usch va tomt det kommer bli utan bredband nån vecka haha.
Då blir det tyvärr inga blogginlägg. :P

Men det blir väl om typ 1 vecka och några dagar. :P

Kommentarer
Postat av: Rosie

Bredband klarar jag mig helt enkelt inte utan. O.o Måste verligen hitta en lgh där bredbandet ingår i hyran. ;)

Btw, hur går det med katterna när svippen är där? O.o

Min kisse skulle resa ragg och vara allmännt arg kan jag säga. :p Den enda hunden han tål är Jack. :p

2008-10-01 @ 18:31:18
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback