Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gamla kort

Tittade igenom en skiva med massa bilder från den tiden jag bara festade..
Haha oj vilka minnen man har! Roligt var det, det kan man inte missta sig om! Men lite för mycket alkohol kanske..
Det var nog tur att jag blev gravid när jag blev det. :)
Hade tröttnat rejält på att festa då.

 Trött & sliten hehe

Sen hittade jag massa bilder på mig & Marlene :D
 Sötnos :)
 Vi :)
 28/8-06
Oj oj,, dagen efter var vi på dragracing, och fy satan va bakis jag var! Usch & fy haha.

 En bakis Nina som inte fick i sig nånting, det kom bara nånting ur mig :P
 Haha :P En full Marlene & en full Mattis & en ful opel :P


Jag har så mycket bilder, men kan omöjligt visa allt här!
Åå, ibland är det så kul att bara sitta och minnas :)

 Jag saknar min lägenhet, min första egna lägenhet. Allt var så mysigt då på nåt sätt.



Jaa de var tider det.
Men nu är mitt liv helt annorlunda, och jag vill inte att det ska va på nåt annat sätt heller.
Det man höll på med förr var då, och nu är nu.
Jag älskar mitt liv nu, jag har en alldeles underbar liten son!
För några år sedan trodde jag att jag aldrig skulle få barn, men ack så fel jag hade ;P

Hihi :)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hon blev 6 månader i Onsdags.

2008-10-04 @ 15:54:50
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska ge henne en bok hon vill ha, massage (pres.kort) och ansiktsbehandling, en mascara en ögoncreme oc h ett par tofflor! ;) Kul att du hittat till min nya blogg =)

2008-10-04 @ 15:56:31
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

När jag och sambon äter, blir det ju ibland över mat. Då brukar vi göra puré av det till Freija. T.ex. Korvstroganoff och ris sen brukar jag koka upp grönsaker till det som jag även mixar med i purén. Jag brukar köpa broccolimix eller andra frysta grönsaker som jag kokar och blandar med potatis eller annat. Det brukar bli vad det blir.



Vi kryddar aldrig maten till oss själva när vi lagar den, utan det gör vi direkt på våra tallrikar så att även Freija ska kunna äta om det blir över.



Det mesta går ju faktiskt att mixa ihop med t.ex. en stavmixer.



Maten som jag gjorde i inlägget där som du kommenterade gjorde jag som följande.



Skala några potatisar, morötter och hacka lite purjolök som man sedan sätter i en kastrull och låter koka tills de är klart. I en annan kastrull kokade jag en kycklingfilé i ca 25 min. När allt var färdig kokt så satte jag det i en skål för att mixa ihop det. Strödde även över lite fryst persilja. För smaken skull och lite olivolja. Sen är det bara att portionera upp det i lagom stora burkar, eller gamla barnmatsburkar.



Du får fråga om du har mer frågor....

2008-10-04 @ 16:02:04
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så lite så, du får kika in lite då, och då i bloggen. Ibland dyker det upp ett eller annat recept : )

2008-10-04 @ 16:25:23
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: marlene

å det var gamla tider det, tur att dom är över men roligt var det:P puss

2008-10-05 @ 12:41:26
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Du är så fin gumman!

Naturligt vacker. (:



Saknar dig som faaaaaan! :(



<3

2008-10-07 @ 14:33:21
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback