Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gravidsnack

Stod å funderade nu när jag diskade,,

av mina vänner/bekanta så har jag gissat rätt på allihopa om dom skulle få pojke eller flicka.
Jag har sagt hela tiden att den enda som kommer få en flicka är Helen, och så vart de :)

När jag var gravid så trodde många att jag skulle få en tjej,, eftersom jag bara gick upp på magen, bakifrån syntes det inte att jag var gravid osv..
Mamma var så när hon väntade mig & syrran, och när hon fick Mattias & Adde så vart hela hon stoor.
Men jag var tvärtom. :P Jag fick en pojke.

Jag vet jättemånga som är åt andra hållet, alltså att om man bara blir stor på magen så är det en tjej och om man blir större i hela kroppen så är det en pojke.

Nu ska jag gissa lite till,
Ros-Marie tror jag kommer få en pojke igen, jag har inte sett henne på aslänge men jag känner det på mig.
Min kusin Linda kommer få en tjej tror jag.

Sen gissar jag på vissa folk som jag inte känner också, men det törs jag inte skriva här för jag vet att några läser :P

ska bli spännande att se om jag har rätt nu igen :)

När jag ska ha ett till barn, om det blir med Ronny,,
så blir det nog en till pojke.
Om man tänker logiskt så borde det bli så,, han har ju bara bröder,, jag har 1 syster och 5 bröder..
så det manliga könet vinner isåfall, tror jag.

Men blir det inte med Ronny så får vi se :P
Ronny har ju typ tänkt ut att vi inte kommer va tillsammans i så många år till så :P

(kul att han säger så va? Nej.)

Aja nu ska jag ta upp Hugo, han har sovit i ca 2 timmar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Ros-marie på blogg ?

2008-10-12 @ 13:27:31
Postat av: Helen

Men varför skriver dom inte vem de e ifrån ällä så?? Ja hade blivit IRRITERAD Å ARG!!



Ja hur kunde du gissa så rätt på att ja skulle få en liten IDA?? Träffade en på marknan i Maj å han sa du får en flicka för du har inte svullnat i ansikte!!!=)haha tack för den sa ja=)hahaha<333

2008-10-12 @ 16:42:33
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Frida

Elakt av ronny å säga så då :/

2008-10-13 @ 09:30:23
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback