Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helg

Hej hej.
Har duschat & gjort alla morgon rutiner, nu fattar bara frukosten, ska snart äta.
Idag ska jag ner på stan och träffa Therese :)
Ska bli trevligt!
Synd bara att det regnar ute, men jag får väl ta med mig paraplyet så blir de bra ;)
Sen ikväll kanske Sandra ska hit och titta på film :)

Imorgon ska vi till Bonäs, Ronnys lillebror fyller 18 så det blir lite kalas.
Men det blir ju lugnt, inge fest, bara kalas :P

Igår då..
Adde & Kerstin kom hit och hälsade på, är så roligt, Hugo blir så glad :D
Han tyckte Adde´s hår var spännande, han har typ gele i håret så det är lite spretigt.
Han såg så fundersam ut när han petade på det pickiga :P

Sen såg jag på Du är vad du äter.
Herregud, inte så konstigt att hon går upp i vikt om hon drack 11 liter cola på en vecka!
Shit, jag dricker nästan aldrig läsk, kanske 1-2 små burkar på en månad.
Och saft, tycker inte om saft så det skippar jag helt.
Och lika med bullar & sånt, va fan liksom, om man är rädd för att gå upp i vikt och inte rör på sig så ska man ju självklart inte äta bullar & andra sötsaker.

Sånt äter jag bara när nån fyller år, och det är ju inte ens en gång i månaden.

När man jämför mig med såna folk så känns det skönt, jag vet säkert att jag kommer lyckas, det tar bara lite tid.
Men det är så det ska va, går man ner i vikt fort så går man upp igen, och det är inte bra för kroppen att gå ner för fort..
Jag tittade på mig själv i spegeln idag, altså mina höfter har blivit breda, det är nästan inge fett alls där, man känner höftbenen och jag har liksom inga valkar. Sen är det typ magen & låren,, är det där alla kilon sitter? :P
Jag fattar liksom inte haha.
Men magen har ju minskat massor, förut efter förlossningen kunde jag lyfta upp magen haha,
men nu är den fastare & plattare.
Tuttarna väger väl lite också :P Och så väger skelettet och musklerna endel..
Men ja,,
jag längtar såå tills vi flyttat, då ska jag ta vägen mot Färnäs varje gång jag handlar, och så ska jag ta minst en timmes promenad varje dag.
Ska bli så skönt.
Om man ska ut & gå här så är det ju bara bilar & affärer & dryga vägar överallt, ska bli mycket skönare att kunna gå där det är lite lugnare.

Rolig läsning va? ;P

Får se när jag skriver igen, ska ju inte va hemma..
Puss



Kommentarer
Postat av: Frida

hehe jag dricker MASSA cola å äter godis, fast jag äter inte godis ofta, bara dricker cola :P men jag går inte upp i vikt .. på en vecka efter förlossningen hade jag gått ner 9 kilo, fast jag har inte gått upp nå, tror de är olika för alla, vissa går upp fort andra inte.. min ahöfter har ju också blivit bredare, men så är de ju nästan för alla så :P de stör mig inte :P vill absolut inte bli lika smal som förut.. Lycka till :)

2008-10-03 @ 09:38:19
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback