Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I wonder..

Endel tjejer är bara för mycket,
det finns ju vissa som är livrädda för att inte ha samma kropp som innan när man blir gravid,,
men va fan, ska man ha barn så är man ju faktiskt en kvinna, och inte en ungdom liksom..
Och ska man ha barn så får man väl stå ut & va stolt över att man har en kropp som kan klara av en graviditet, trots att man får en ful mage efteråt.
Ja förutom dom som ser ut som har turen att bli pinnsmala direkt efteråt..

Jag har vant mig med min kropp nu, jag kämpar för att gå ner, men jag har accepterat att det är såhär det kan bli när man skaffar barn,, jag vet inte hur jag ska förklara här i ord men..

Jag vill inte bli sådär smal som man tydligen måste va för att va omtyckt i denna värld,
jag har fått barn och är en kvinna, inte en tonåring utan höfter & tuttar.
Och jag är stolt över mig själv att jag har klarat av allt som en graviditet innebär, och att jag har klarat att va mamma i snart 1 år.

Och jag skiter i om folk tycker jag är ful, äcklig, fet eller vad som helst..
Jag älskar mitt liv som det är och behöver verkligen inte massa ytliga människor som lägger sig i och tror att dom är snyggast i världen och allt.
Töntar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är underligt hur olika det där med vikt och graviditet är? Jag fattar inte varför? Tack iaf. snälla du för din fina kommentar!!!! Hoppas ni får det bra i nya lägenheten!!!!!

KRAM

2008-10-22 @ 23:42:58
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är inte ful överhuvudtaget, dom som säger de har ju något fel :)

2008-10-23 @ 09:29:52
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Rosie

Du är vacker Nina. <3

2008-10-25 @ 04:01:12
URL: http://roosie.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback