Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jahapp

Söndag.
Det var sista helgen vi kommer bo här, eller ja, vi bor ju här nästa helg också men vi ska sova i nya lägenheten på fredag..
Idag mår jag bättre, tog alvedon innan jag lade mig igår och svettades massor, så jag hoppas skiten åkte
ur kroppen. :)

Just nu är det Miami Inc på tvn, åå jag måste boka tid hos en tatuerare nu :)
Vet inte vilken jag ska gå till bara, Magnus har jag hört massa skit om på senaste tiden så dit vill jag nog inte gå,,
och där gjorde jag min första tatuering och den är jag lite besviken på,, kanske ska dit och klaga? Nej sånt törs jag inte göra hehe.
Jag ska iaf tatuera in Hugo´s födelsedatum på höger underarm,
såg en bild på en som hade skrivit LOVE där, och det kändes helt rätt, så det får det bli :)
Fast inte LOVE då, utan Hugo´s födelsedatum 071030.
Sen ska det va lite snygga detaljer också :)

Nu ska jag sätta igång lite musik och städa, ska försöka dammsuga så gott det går här bland alla kartonger & säckar som står överallt :P
Älskling var så snäll igår och packade ner nästan allt som är i hyllan, han tog hand om Hugo hela eftermiddagen, lagade mat åt oss och servade mig när jag ville ha nåt :)
Är fan skönt att va sjuk ibland haha, då får man iaf bara ta de lugnt och verkligen slappna av.




Kommentarer
Postat av: Helen

TACK GUMMZ!!!! PUSS

2008-10-12 @ 12:00:59
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Rosie

Chris! Det är Chris du ska gå till! :D Där har jag gjort alla mina tatueringar. ;)

2008-10-12 @ 12:45:55
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback