Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista..

KLÄDER
Skor: Olika, gråa stövlar med låg klack,,
Sneakers: Mina vita billiga :P Lägger inte ner mycket pengar på såna fula skor..
Jeans: Olika, att dom är bekvämta är iaf viktigast.
T-shirt:  T-shirt används bara att sova i :P
Underkläder: Spets är fiint :)

ACCESSOARER
Väska: Just nu har jag en svart stor, har många väskor så det är lite svårt att välja :P
Plånbok: Vill ha en ny,,,
Klocka:  Har flera, svart,vit,rosa, men använder bara mobilen :P

TEKNIK
Tv:
En svart tv, ska köpa ny nån gång, men jag tycker det inte är så viktigt med en hypermodern tv,.
Mobiltelefon: SonyEricsson w810i
Kamera: Ingen,, jo en trasig :P
Dator:  Bärbar, acer..

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent Whitening
Tvål: Flytande persikotvål :)
Parfym: Paris Hilton,, kommer inte ihåg va den heter..
Medicin: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Päron&Citronmeliss,, finns inte många goda inte :P
Vin:  Vitt ska de va!
Bröd: så mörkt det går.. om jag ens äter bröd,, är inte ofta.
Glass: Äter nästan aldrig glass,, ingen favorit alls.

HEMMA
Säng:  En 180 säng..
Lakan: Svart eller beige
Espressomaskin: Har ingen,, dricker vanligt svart kaffe.
Kylskåp: Ett fult vitt

FÄRDMEDEL
Bil: Ronny har 3 st, men ingen av oss har körkort så :P
Taxibolag: Åker taxi kanske 3 ggr / år..
Cykel: Har ingen, men vill ha en gammal kärringcykel

ÖVRIGT
Frisörsalong: Ingen, min syster klipper mig,,
Bank: Swedbank

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback