Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mihi!

Igår hade jag verkligen besöksrekord, skitkul! :)
Men typiskt att det ska bli när jag inte kommer kunna blogga på ett litet tag.
Bredbandet funkar än, så jag antar att det stängs av imorgon.
Och idag har jag fullt upp som ni kanske förstår..
men jag ska försöka blogga lite iaf :)

Mamma kommer hit till 12, sen ska hon följa till hallonstigen och få nyckeln & så ska vi köra lite kartonger också,
hon kan ju inte belasta knät så mycket men jag får springa med kartonger. :P
Känns jobbigt bara, har ont i huvudet idag igen såklart..
Men jag har väl inget val :S


Puss på er


Kommentarer
Postat av: Rosie

Ååååh jag vill också flytta. :(

2008-10-16 @ 11:54:46
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback