Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka

Börjar med ett svar tillTherese: Nej jag glömde bort att höra av mig, sen hade jag ändå inte råd me nåt sånt just nu.. måste ha råd med eftersändning av posten å allt..

Jag & Ronny fick ett ryck igår och dammsög, torkade golven, packa å massa.
Idag kommer mamma hit, hon ville hjälpa mig att packa,, hon sa att hon visste hur stressad jag kommer bli annars,,
hon vill nog inte att jag ska va sådär sur som jag blir ibland när jag är stressad haha.

Jag färgade ju håret igår, det känns bra, vart mörkbrunt, och just nu känner jag för att va lite mörkare..
Jag är ju blond egentligen, och hårfärgen jag hade nu innan var typ brun/rött med blond utväxt haha, så fult.

Den här veckan jobbar Ronny kväll,, ska bli skönt att mammsen kommer hit lite, så slipper jag va ensam.
Jag gick upp tidigt nu när Hugo vaknade 7.30, så jag hoppas jag lyckas somna i tid ikväll, typ 22.00.
Jag vill gärna ha mina rutiner kvar som jag hade när Ronny jobbade morgon 2 veckor..
Är jobbigt att ställa om sig hela tiden..


Och nu hoppas jag att han kan va lite tyst när han kommer hem ca 23.45 ikväll.
*menad som en pik till Ronny*  :P


Kommentarer
Postat av: marlene

sv: finns inge minnsekort i den, har inte köpt nå:( men nu håller jag på å föra över ändå:P har skrivit ett fint inlägg om min mob i bloggen:P haha ja jag såg det nu att det kom upp en annan bild:P haha så det kan gå:P allt bra med dig idag? puss

2008-10-06 @ 09:21:40
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback