Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Jag kom inte i säng förräns Ronny hade kommit hem igår, typ 23.30.
Sen "råkade" Ronny tända lampan i sovrummet så Hugo vaknade, och han såg att Ronny hade kommit hem, och vart jätteglad och pigg. :P
Som tur var så somnade han om efter att ha fått lite välling.
Då trodde vi att han skulle sova länge idag, till 8 iaf,, men icke.
Han vaknade 6.30. :P
Lite jobbigt,,
 som tur var så tog Ronny upp han :)
Jag sov ända till 10, det händer aldrig nu för tiden :P

Sen kom nå mora strand folk och läste av nåt på elementen som dom satte in i maj,,
helmysko folk, dom sa typ ingenting, bara gick här och mumlade med varandra, sa inte hej då när dom gick, och istället för att ge mig lappen på en gång så stoppade dom i den i brevinkastet i dörren,,
det stod typ" nu är arbetet fixat bla bla bla"..
Skåningar var dom också, :P
Jaja.

Ska till maxi idag igen, nu måste jag komma ihåg avin till paketet :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för kommentaren! Har lagt ut svaren på alla frågorna nu, kom gärna in och titta! :) Kram

2008-10-08 @ 15:27:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback