Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så typiskt.

Igår kom syrran & Johanna en stund, dom var här tills dom skulle få skjuts till Orsa,, fyllon :P
Sen såg jag lite på sing a long, fan va jag garvade för mig själv haha. :)
Ronny sov.
Sen lade jag mig.
Fick sovmorgon till 9 idag, men jag sov typ inte ändå, är van att gå upp runt 7 så kroppen är väl van vid det nu.

Sitter med hårfärg i, ska snart äta lite frukost också..

Sen får vi se vad som händer idag.
Kanske skulle hjälpa mamma med en grej, men jag vet inte om det blir av.
Annars kanske jag kan följa Therese på partylite utförsäljning?
Hon messade igår, men då kunde jag inte..

Jaja. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: marlene

sv: jag e inge bakis alls men andreas är, hans bästa kompis idag är toaletten:P hihi puss

2008-10-05 @ 12:27:09
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej jag har en kompis som tar emot beställningar på halsband mm. hon gör både med läderrem, silverkedja mm hör av dig till mig ifall du vill ha hennes uppgifter

a[email protected]

2008-10-05 @ 12:59:58
Postat av: crazyangel

duu, om du var intresserad av ettsånt där namnhalsband så mail till a[email protected]

2008-10-05 @ 13:52:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: therese

synd att du inte hörde av dig då!!de va jätte billigt jag köpte lite saker..de va ju sånt som var nytt i katalogen också..kramar

2008-10-05 @ 22:57:27

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback