Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Segt..

God morgon världen..
Idag är det en sådär seg morgon,, är trött & bläig.

Det som är så jobbigt är att jag vet att jag måste hålla mig vaken hela dagen,
ibland blir jag ju sådär koma trött och vet inte vart jag ska ta vägen.
Sen ikväll vet jag med all säkerhet att jag inte kommer kunna somna om jag lägger mig innan Ronny kommer hem, även fast jag är såå trött egentligen.
Jaja, imorgon är det Fredag och Ronny är ledig :)

Måste ringa mamma innan 8.30 också, måste önska henne lycka till och allt.
Kommer bli några nervösa timmar innan hon kan höra av sig igen å så.
Hon opereras kl 9.00.
Nej nu vill min son att jag ska ta upp honom :)

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

vad ska hon opereras för ?(om man får fråga) hoppas det går bra iaf. operationer är ju lite nervöst.

2008-10-09 @ 07:39:16
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

det går bra gumman ska du se. puss

2008-10-09 @ 09:07:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback